Pages

Monday, May 30, 2011

Prinsip Jutawaan..



Salam Sejahtera,

Semoga anda semua sihat dan ceria. Dapat ilmu baru hari ini? Sentiasalah tambah ye kerana orang yang berjaya adalah lebih baik dari semalam, jadi untuk lebih baik dari semalam tambah lah ilmu baru hari ni. Mudahkan kerana ilmu tu boleh di perolehi di mana-mana sahaja. Namun pastikan ia yang benar bagi memastikan kita tidak terlibat dengan fitnah pula... 

Bila cerita pasal kumpul duit ni macam-macam cara yang kita tahukan. Ni seorang sahabat saya ada sediakan panduan nak kumpul duit cara mudah. Namun kita perlukan sedikit pengorbanan dalam amalan harian. Yelah setiap kejayaan perlukan pengorbanan, tak kiralah kecil atau besar. Dengan pengorbanan kita akan lebih mudah menghargai sesuatu yang kita ada. 

Saya pun dah amalkan satu dari cara tersebut terbukti berkesan, tu baru satu yang saya amalkan jika lebih maka lebih lagilah yang terkumpul. Anda pun boleh lakukan, hanya klik pada banner kat atas tu. Lagi pun sahabat saya ni banyak beri bonus yang tak sepatutnya diberi (hanya kepada orang yang bertindaklah). Mungkin anda adalah orang tersebut, tawaran sahabat saya ni pun tak lama seminggu je lagi....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IKLANEKA 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...