Pages

Sunday, July 4, 2010

Kenapa perlu mentor???

Salam sejahtera,
Sentiasa kita lihat seseorang yang berjaya akan mempunyai mentor, tugas mentor ialah memastikan pengikutnya akan sentiasa mengikut laluan yang betul.
Jika anda ingin berjaya dapatkan seorang mentor untuk membantu. Mentor biasanya ialah orang yang telah berjaya dalam bidang tertentu dan anda ingin terlibat dalam bisdang yang sama. Mudahnya jika anda ingin memulakan perniagaan internet maka anda perlu cari orang yang berpengalaman dalam bidang tersebut untuk menjadi mentor.
Segala yang dilakukan oleh mentor perlu anda ikuti agar anda mendapat kesan yang sama seperti mentor anda. Mungkin ia akan ada sedikit perubahan berdasarkan kemahiran dan ilmu yang anda ada.
Dalam perniagaan internet Saudara Suthan M boleh menjadi mentor yang bagus jika anda serius ingin memiliki perniagaan. Saudara Suthan M akan membantu anda dari mula hingga pendapatan anda yang pertama benggunakan teknik yang ditunjukkan. Anda hanya perlu bertindak mengikut arahan Suthan M bagi menyiapkan tugasan yang telah diberikan.
Maklumat lanjut boleh di dapati dari laman web dibawah. Klik segera supaya lebih cepat anda berjaya..
http://www.rinss.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...